Retouren en klachten

Retouren

Heel jammer dat je een product terug wilt sturen, maar dat kan natuurlijk een keer gebeuren. Jij hebt wettelijk recht op het retouren van producten binnen 30 dagen. Wij horen graag de reden van retour via hi@littlebabysam.nl, zodat wij onze service en producten kunnen verbeteren. Je kunt het retourlabel uit jouw pakket plakken op de doos. Retouren worden altijd in behandeling genomen mits de producten onbeschadigd, ongebruikt en in originele verpakking zitten. De retourkosten zijn €5,95.

Klacht

Het is natuurlijk vervelend als je een klacht hebt over onze producten of dienstverlening. Wij willen jou graag verder helpen en een gewenste oplossing bieden. Je kunt jouw klacht mailen naar: hi@littlebabysam.nl

Onze medewerkers van de afdeling klachten zullen de klacht bekijken
en proberen naar ieders tevredenheid de klacht op te lossen.

Na ontvangst van jouw klacht ontvang je van ons een bevestiging.
Wij zullen jouw klacht binnen 14 dagen na ontvangst beantwoorden, mocht het meer tijd nodig hebben, dan zullen wij jou hiervan op de hoogte stellen. Mocht je dit niet op prijs stellen, dan kun je ook altijd contact op nemen met de afdeling bemiddeling van Stichting Webshop Keurmerk waar wij bij zijn aangesloten. 

Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op (http://ec.europa.eu/odr .) Wanneer de klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om de klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

Gratis verzending

voor bestellingen vanaf €25

Makkelijk retourneren

30 dagen geld terug garantie

100% biologisch & vegan

Duurzame stoffen en materialen

Makkelijk en veilig afrekenen

o.a. via iDeal en overboeking

Word Baby Sam familielid
Onze social media
Visit Us On FacebookVisit Us On Instagram
We will get back to you tomorrow at 07:00 AM when we are online again. Thank you for your patience.